Lees hier de veelgestelde vragen over het bestellen, bezorgen en retourneren in mijn winkel. Mocht je een vraag hebben die er niet bij staat, kijk dan bij de veelgestelde vragen of stuur een bericht.
Bestellen, bezorgen en retourneren
Bestellen
Wat zijn de betaalopties?
Als je een product bestelt kun je betalen via Ideal of creditcard.
Kan ik ook betalen via bankoverschrijving?
Dat kan! Neem daarvoor contact op en laat weten wat je wilt bestellen. Je krijgt dan een factuur toegestuurd. Als deze betaald is wordt de order verstuurd en ontvang je een link waarmee je je pakket kunt volgen.
Kan ik een bestelling annuleren?
Een bestelling kan geannuleerd worden als deze nog niet verzonden is, mits het geen maatwerk is. Bij maatwerk is annuleren soms mogelijk, dat hangt af van het stadium waarin de bestelling zich bevindt. Neem in beide gevallen contact op.
Kan ik een bestelling die ik geplaatst heb aanpassen?
Je kunt contact opnemen om een order aan te passen. Dan kan dat -in de meeste gevallen- in orde gemaakt worden.
Ik wil graag een product bestellen dat niet op voorraad is; hoe weet ik wanneer dit weer voorradig is?
Neem gerust contact op om op de hoogte te worden gehouden wanneer een product weer voorradig is.
Bezorgen en levertijd
Wat zijn de verzendkosten?
De standaard verzendkosten bedragen €3,95. Veelal gaat het om een brievenbuspakket met ‘track&trace’. Je hoeft dus niet perse thuis te zijn op het bezorgmoment.
Op dit moment verzend ik alleen binnen Nederland. Mocht je graag een product naar het buitenland verzenden, neem dan contact op zodat we kunnen kijken naar de mogelijkheden.
Dat kan, neem daarvoor contact op en dan kunnen we een afspraak maken.
In het afrekenproces heb je de gelegenheid een alternatief bezorgadres op te geven.
De levertijd verschilt per product en staat vermeld in de productomschrijving.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Je ontvangt track & trace gegevens zodra je bestelling verzonden is.
Fiint is niet verantwoordelijk voor producten die kwijtraken of verkeerd bezorgd worden middels een fout in het opgegeven adres. Het adres dat wordt opgegeven in de order wordt gebruikt voor de verzending. Ik adviseer je daarom dit goed te controleren. Mocht er iets niet kloppen in het door jou opgegeven adres, geeft dit dan zo spoedig mogelijk door.
Dat kan. Wil je een aangepaste bezorgdatum omdat het bijvoorbeeld om een cadeau gaat, vul dan de gewenste bezorgdatum in bij het plaatsen van je bestelling in het opmerkingenveld. Je kunt mij ook laten weten of je er een persoonlijk bericht bij wilt.
Mijn product is beschadigd, wat moet ik nu doen?
Neem gelijk contact op. Voeg foto’s toe van de beschadigde producten en/of het pakket voor mijn beeldvorming, zodat ik je het beste kan helpen.
Retourneren en ruilen
Kan ik een product retourneren/ruilen?
Ik hoop natuurlijk dat je blij bent met je bestelling. Mocht dat niet zo zijn dan kan retourneren binnen 7 dagen na ontvangst van je bestelling.
- Neem contact op via mail om je retour aan te melden. Je ontvangt per e-mail het retouradres.
- Stuur de producten terug in de originele verpakking inclusief het ingevulde retourformulier.
- Gepersonaliseerde producten kunnen niet geruild/geretourneerd worden.
- Product(en) kunnen enkel worden geretourneerd: je krijgt het aankoopbedrag (excl. verzendkosten) terug.
- Wanneer je een product of producten wilt ruilen, stuur deze dan terug zoals hierboven beschreven. Je kunt vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen.
- Houd er rekening mee dat de verzendkosten en verantwoordelijkheid voor het versturen van een retourzending voor jou als klant zijn. Mijn advies is om je order met een ‘track & trace’ code te verzenden.
- Restitutie van het aankoopbedrag (excl. verzendkosten) vindt binnen 14 dagen na ontvangst en controle plaats. Mits het product in de originele verpakking zit, niet gebruikt of gedragen is, en geen beschadigingen vertoont.